Tuesday 13 May 2008

trompe night

"yea like I said last night wasn't exactly my idea of fun. Dave took off - what - thirty seconds after I'd walked in ? I came because of that ... T told me I had to meet, but he'd already told me he himself wouldn't be there. Oh she was a ball, but she's staying like two weeks so what're you gonna do... Someone did go ambulance in the kitchen but, you know, I left early and was in bed by


***
avec des jeeps comme celle de la pentecôte, tu m'étonnes que la vue de ton balcon te donne des idées de dispositif...


... il y a quelque chose d'essentiel dans ces relations, une question de charme...

3 comments:

'33 said...

j'ai mis 10 minutes à me décider de sortir. j'ai failli le rater ce défilé...
je suis très content de ce plan en tout cas.

SBJr said...
This comment has been removed by the author.
Boba7 said...

(j'aime lire vos phrases, souvent très obscures pour moi, j'aime vous écouter quand je n'ai aucune idée des sujets abordés. Je me sens un peu éloigné, mais ça ne m'inquiète pas.)